Monographie

En ligne (disponible) - Monographie
Core curricula for entry-to-practice health and social worker education in Ontario / MCLEARY, Lynn ; [et al].
Toronto, St. Catharines, ON : Council of Ontario Universities;Brock University, 2014, 126 p.

http://cou.on.ca/Policy-Advocacy/Health-Education/PDFs/... (15-10-2014)
Format de fichier : Adobe Acrobat PDF
Droits d'auteur : Cette oeuvre est protégée par un droit d'auteur. Elle ne peut être reproduite qu'à des fins d'études privées ou de recherche et seulement si la source est mentionnée.

Lieux géographiques
: Ontario, Canada

Mots-clés principaux
:
Gériatrie
Étude et enseignement
Enseignement universitaire
Programme de formation


Résumé :

This needs assessment focuses on core curricula in the context of health and social care
workforce entry-to-practice programs as they relate to seniors care. It is one of five needs
assessments commissioned by the Council of Ontario Universities in November, 2013, with
funding from the Government of Ontario, in order to help identify priority areas for
implementing the educational recommendations in Dr. Sinha's Report Living Longer, Living
Well.

Illustrations : ill.
Langue : Anglais
Doc n° : 31316
NumRec : 6786603
 

       

  Copier Permanent URL de cette page Ajouter cette page

     

disponible
Réserver
Pour réserver ce document, vous devez d'abord vous connecter


Aller vers :   IUGM    Fondation IUGM   Centre de recherche IUGM